Alla inlägg under maj 2009

Av Emelie - 9 maj 2009 18:54

varit i falkenberg ida mä pappa hans fru, syster å hennes kille på min lillebrors konfirmation :) lite segt mä 2 timmar i en kyrka men han va duktig :) grattis till den stora dagen lilleman...


inatt kommer min älskling hem :D längtar massa! ska nog se en film sen tror ja å bara lata mig massa..e väldigt trött i huvudet efter en hel kyrkdag!

men vi åt lite mat på vägen hem, de va mysigt!

skönt att de va fint väder ida, men nu kommer dom mörka molnen tebax igen ser jag, tråkigt! vill ju ha fint väder så man kan vara ute i solen å leka mä vovven..men dom kanske försvinner om ja har tur :)

nää nu ska ja äte lite å slappa i soffan..måste vila armen efter städningen förut!


ha en underbar kväll...de kommer jag att ha :)

Av Emelie - 8 maj 2009 21:46

tack jos för den fina kommentaren :) saknar er väldigt mycket, vi hade kul ihop!

ida har ja å min syster tessi varit i varberg..hittade lite saker till hemmet så nu börjar huset bli lite mer hemtrevligt.. :) skönt! köpte nya mattor, en stor spegel å lite småsaker...

vi hittade massa gammla cd skivor i bilen så vi satt å sjöng å dansade väldigt mycket, haha! folk måste tyckt att vi va helt knäppa! men vi bjuder på den.. ;)

imorgon natt kommer min andreas hem :D längtar såååå mycket.. han har varit borta i snart två veckor å vi har bara setts en dag! tråkigt... hoppas att han haft kul på sin semester i alla fall... blir ju tyvärr så när man jobbar som han gör oxå, men de gör inte mig så mycket!

snart ska vi åka mä emma å magnus oxå, eller ja snart å snart, om 49 dagar för att vara exakt, haha! japp ja håller koll...så man har ngt å se fram emot!


nää nu ska ja snart nana, lillebrorsan har sin konfirmations dag imon så vi ska åka dit, ja min syrra å pappi.. vi åker väl vid halv tio, tror han skulle hämta mig då! så ja måste ju upp tidigt för å hinna gå mä vovven å vakna till liv å göra mig klar...

ha de så bra.. (p.s) jos hör gärna av dignån dag.:) (d.s)

Av Emelie - 7 maj 2009 16:36

idag har de varit en väldigt tråkig dag. massa regn och blåst, inget kul alls.. har fått tvättat upp all tvätt iallafall... :) för på lördag kommer de väl en hel resväska med tvätt kan ja tro =)

har fått städat lite oxå..hoppas de blir bättre väder imon så man kan vara utomhus! super tråkigt att bara sitta inne...


såg på hitta hem igår, förstår inte hur vissa människor tänker. dom kan ju inte ha ngt sammvete alls..blir så otroligt arg! de va en 8 månaders valp som ägaren hade tröttnat på så han satte hunden i en liten bil, å där fick den sitta dygnet runt i ca två månader. å på grund av att hunden hade suttit i denna lilla bilen så hade bakbenen växt fel så dom va tvugna att ta bort hunden för att hon inte skulle ha ont! vem f*n kan göra ngt sådant mot ett oskyldigt litet djur?? har vissa inget sammvete alls? de va en super sprallig söt valp å de hade kanske räkt att dom åkte till ett hundstall å sagt att vi kan tyvärr inte ta hand om henne mer. men nej dom lämnar henne ensam i en bil dygnet runt!! blir så otroligt arg så de finns inte!

skulle aldrig ens kunna tänka tanken att lämna bort min vovve, han e ju den gosigaste som finns. visst alla dagar e inte en dans på rosor men de kompenserar dom bra dagarna upp =)


ha en bra dag..


Av Emelie - 6 maj 2009 13:42

ida har jag varit med emma å hennes systerson melker å shoppat lite. hittade en bikini och en klänning! :)

lekte lite med melker oxå, så söt e han.. vill oxå ha en liten..

kollar på flystolar just nu, ska ja åka till spanien i sommar med min kärlek å emma å magnus =) ska bli super skoj.. finns inte så många billiga flygstolar bara, eller så hittar ja dom inte, haha! får leta vidare å hoppas att ja hittar ngt snart.. 

nu vill ja att de ska vara lördag kväll så att min kyss kan komma hem, han är ju i turkiet med sin familj! tråkigt å va hemma..tur ja har vovven som sällskap =)

funderar på om man ska baka lite muffins..hmm.. får se om ja orkar de om en stund! ska ju laga mat oxå, undra va de blir ida..

hade varit gott om de kunde bli sol så man kunde vara ute, har lite å greja på utsidan huset känns de som!



som tur va blev de lite sol nu så ja har varit ute å fixat massa i rabatterna. axelsander har även hjälpt mig välja färg på bloggen, visst blev de fint :) tack så mycket axelsander..


ha de så bra... puss å kram skumbanan

Av Emelie - 5 maj 2009 23:02

idag har jag inte gjort så mycket..slet loss ett muskelfäste i armen/ryggen i söndags, ajj säger ja bara! så ida har jag vilat lite å lekt lite med vovven :) sen kom min syster å hennes kille å deras vovve på besök. coffe hade bakat super gott bröd som han hade med sig, tack så mycket för det säger jag :D har varit en seg vecka än så länge. andreas åkte iväg på en semester med sin familj till turkiet i en vecka, tråkigt utan han här hemma, saknar han massa! i måndags va ja mä tessi å shoppade, hon hittade lite saker men inte jag tyvärr..

imon ska ja iväg med emma å kolla på lite mer saker, kanske hittar ngt då får man ju hoppas..

längtar tills lördag natt...


ha en trevlig kväll.... puss kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken låt med Ac/Dc tycker du är bäst?
 Hells Bells
 Shoot To Thrill
 Given The Dog A Bone
 Let Me Put My Love Into You
 Back In Black
 You Shook Me All Nite Long
 Thunderstruck
 The Razors Edge
 Rock Roll Aint Noise

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards