Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Emelie - 11 maj 2009 15:44

jahapp då var det måndag igen då..

varit på söka jobbkurs idag. vet inte varför vi har detta! känns inte som det hjälper speciellt mycket.. mer bara för att vi ska ha något att göra känns det som!

i söndags kom min älskling hem :) så igår så mös vi hela dagen.. gud va man kan sakna han! men två veckor borta e väldigt länge tycker jag! fast vi sågs ju en dag innan han åkte iallafall... han har nämligen ett sånt jobb som gör att dom kan skicka han lite överallt i sverige eller världen så han ligger borta på veckorna och ibland helgerna! väldigt tråkigt, men ett jobb e ett jobb! =) så de gör inte mig så mycket...

ska snart börja med maten tänkte jag..han e ju på väg hem snart! :)

ha de så bra...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken låt med Ac/Dc tycker du är bäst?
 Hells Bells
 Shoot To Thrill
 Given The Dog A Bone
 Let Me Put My Love Into You
 Back In Black
 You Shook Me All Nite Long
 Thunderstruck
 The Razors Edge
 Rock Roll Aint Noise

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards